Projektu vadītājs

Galvenie pienākumi:

  • uzņēmuma iekšējo attīstības un efektivitātes projektu vadība (iekšējo procesu optimizēšana, ārpakalpojumu piesaiste, e- pakalpojumu ieviešana, IT sistēmu attīstība,  citu biznesa procesu efektivitātes veicināšana );
  • ES Regulas 2016/679 „Par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personu datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti” prasību ieviešana uzņēmumā;
  • vienotas risku apdrošināšanas politikas ieviešana uzņēmumā;
  • projektu komandas veidošana un iesaiste, aktivitāšu plānošana un koordinēšana;
  • analītiskas informācijas prezentēšana vadībai par projektu  gaitu un progresu, u.c.

 

Kompetences prasības:

  • augstākā izglītība  (biznesa, projektu vadības, finanšu vadības vai citās darbības jomai atbilstošās nozarēs);
  • 3 + gadu pieredze projektu vadībā, pieredze biznesa procesu analīzē;
  • finanšu izpratne (spēja veikt izmaksu analīzi);
  • zināšanas par projektu vadības procesu un metodēm;
  • spēja radīt un īstenot sistēmisku pieeju mērķu sasniegšanai;
  • prasmes iegūt, apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un procesus;
  • izteikta orientācija uz rezultātu, analītiska domāšana;
  • spēja prognozēt un modelēt situācijas, formulēt ierosinājumus un rekomendācijas;
  • spēcīgas plānošanas un organizēšanas prasmes, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī projektā iesaistītās komandas darbu;
  • spēcīgas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • teicamas Microsoft Excel zināšanas.

 

Piedāvājam:

  • aktīvu un dinamisku darbu nozares lielākajā uzņēmumā;
  • iespēju piedalīties uzņēmuma attīstībā, sasniegt ambiciozus mērķus;
  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu;
  • profesionālās attīstības iespējas;
  • labus darba apstākļus un profesionālu komandu.

 

Pieteikumu un CV ar norādi „Projektu vadītājs” sūtīt Personāla vadības daļai elektroniski uz e-pastu vni.lvpersonals līdz 2017.gada 20.decembrim.