previous image button
next image button
close fullscreen container

Izmaiņas VNĪ klientu apkalpošanā

11.10.2021
Noteikumi klientu apkalpošanai klātienē

VAS “Valsts nekustamie īpašumi” (VNĪ) turpina klientu apkalpošanu, ievērojot valstī izsludināto ārkārtas situāciju un noteiktos piesardzības pasākumus.

Rūpējoties par klientu, sadarbības partneru un sabiedrības veselību, atbilstoši Ministru kabineta 2021. gada 9.oktobra rīkojumam Nr. 720 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”, visos apkalpošanas centros klienti klātienē tiek apkalpoti, uzrādot vakcinācijas sertifikātu un personu apliecinošu dokumentu.

Pirms došanās uz klientu apkalpošanas centru, nepieciešams pieteikt vizīti, zvanot uz bezmaksas tālruni 80002000 vai rakstot atbalsts@vni.lv.

Dokumentus iespējams iesniegt elektroniski, vai izmantojot pasta pakalpojumus.

Tikmēr aicinām sargāt savu un tuvinieku veselību, kā arī sekot līdzi aktuālajai informācijai par ārkārtas stāvokli drošos un pārbaudītos informācijas avotos.

Savukārt, par VNĪ aktuālo informāciju un pakalpojumu pieejamību ziņosim mūsu mājas lapā www.vni.lv un sociālajos tīklos.

Vēlam veselību un jau iepriekš pateicamies par sapratni!