previous image button
next image button
close fullscreen container

VNĪ ir uzsācis vērienīgu klientu apkalpošanas procesa modernizāciju

26.04.2019
 title_alt_img

“Patlaban VNĪ galvenais stratēģiskais fokuss ir klientu apmierinātības palielināšana. Jau pagājušajā gadā, īstenojot pārmaiņas, klientu apmierinātība ir augusi. Turpinot izaugsmi mums vienlaikus ir jāmodernizē un jāpilnveido procesi, gan arī jārūpējas par klientu izglītošanu. Plānojam, ka tuvākajos divos gados darbs vienlaicīgi notiks vairākos virzienos – pakalpojumu digitalizēšana, mūsdienīgu biroja koncepciju ieviešana, kā arī darbinieku kvalifikācijas paaugstināšana,” skaidro Vārna.

Pakalpojumu digitalizācijas jomā lielākais projekts ir jauna klientu portāla izveide, kas vienlaikus būs arī daļa no klientu attiecību sistēmas modernizācija. Tādējādi nodrošinot efektīvāku sadarbību ar klientu apsaimniekošanas jomā, sākot ar stratēģiski nozīmīgiem objektiem līdz pat apbūvētiem zemes gabaliem, kuri ir nodoti piespiedu pārvaldībā.

“Īpašumu pārvaldīšanā veiksmīga komunikācija starp apsaimniekotāju un telpu lietotāju ir ārkārtīgi būtiska, jo ir ļoti svarīgi ātri reaģēt uz jebkuru nestandarta situāciju un pieteiktās problēmas atrisināt iespējami operatīvāk. Mēs redzam, ka teju 60% klientu labprāt izmanto pērn ieviesto diennakts klientu atbalstu. Tagad mēs klientiem spējam nodrošināt atbalstu jebkurā diennakts laikā, kā arī samazināt pieteikumu risināšanas termiņus,” uzsver Vārna.

Savukārt, runājot par modernām idejām efektīvākai biroju telpu izmantošanai, Vārna stāsta, ka ir uzsākts darbs pie “Nākotnes biroja” koncepcijas izstrādes. Iecerēts, ka jau nākamgad klientiem tiks piedāvāti pirmie aktivitātēs bāzētie biroji, kas piemēroti katra klienta individuālajām vajadzībām un darbības specifikai.

Runājot par VNĪ attīstības projektiem, Vārna atgādina, ka jau 2019. gada otrajā pusē jaunajos projektos kā obligātu plānots noteikt Būvju informācijas modelēšanas (BIM) sistēmas izmantošanu. Proti, lielos objektus gan klienti, gan būvnieki varēs apskatīt un koriģēt trīsdimensiju vidē. Jau ziņots, ka VNĪ kā BIM aprobēšanas pilotprojektu izvēlējusies topošās prokuratūras ēkas (Aspazijas bulvārī 7, Rīgā) rekonstrukciju. BIM varētu tikt izmantots Ekonomikas ministrijas vienotā biroja izveide ēkā Elizabetes ielā 2, Rīgā, ēkas atjaunošanā Audēju ielā 7, Rīgā, kā arī Vienota klientu apkalpošanas centra izveidē Kuldīgas ielā 2, Ventspilī.

Turpinot attīstīt VNĪ būvuzraudzības pakalpojumu, tiek plānots iegūt industriālās drošības sertifikātu (IDS), kas ir būtisks būvdarbu veikšanai paaugstinātas drošības objektos. Tā kā tuvākajos gados VNĪ plāno būtiskus ieguldījumus valsts drošības infrastruktūrā, bet būvniecības tirgū patlaban ir tikai divi lieli pakalpojumu sniedzēji, kuriem ir IDS, tad VNĪ interesēs ir nodrošināt šo pakalpojumu, izmantojot uzņēmuma iekšējos resursus.

Arī šogad VNĪ plāno turpināt aktīvu klientu informēšanu. “Esam pārliecinājušies, ka veiksmīga sadarbība izveidojas tad, ja klienti precīzi zina, ko no mums sagaidīt un kā mēs varam viņiem palīdzēt. Jau tagad redzam, ka pērn uzsāktās klientu informatīvās dienas bija veiksmīgas, tādēļ šīs aktivitātes attīstīsim arī 2019.gadā,” skaidro VNĪ valdes priekšsēdētājs.

VNĪ šobrīd īsteno 33 nozīmīgus attīstības projektus aptuveni 154 miljonu eiro apmērā. Uzņēmums nodrošina profesionālu nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un pārvaldību ap 450 nekustamo īpašumu adresēm ar 1200 ēkām 1,1 milj. m2 platībā un vairāk nekā 4000 zemes īpašumu 10 milj. m2 platībā. Uzņēmums dibināts 1996. gadā, tā 100% akcionārs ir Finanšu ministrija.

 

Papildu informācija medijiem:

VAS “Valsts nekustamie īpašumi”

Korporatīvās komunikācijas daļa

E-pasts: komunikacija@vni.lv