previous image button
next image button
close fullscreen container

VNĪ: klientu apkalpošana notiek attālināti, lielākajos būvniecības objektos šobrīd darbs turpinās

19.03.2020
 title_alt_img

“Pateicoties pēdējos gados VNĪ veiktajām straujajām pārmaiņām, procesu digitalizācijai un profesionālam IT atbalstam, spējām īsā laikā pārorientēties un turpināt nepārtrauktu uzņēmuma darbību attālinātā režīmā. Arī līgumu, rēķinu un citu dokumentu aprite veiksmīgi norit elektroniski. Kapitālsabiedrība ar teju 500 darbiniekiem pāris dienu laikā spēja veiksmīgi pielāgoties darbam jaunajos apstākļos un sekmīgi turpināt sadarbību mūsu klientiem un partneriem nepieciešamajā apmērā un nepārtrauktā režīmā,” norāda Griškevičs.

VNĪ šobrīd apkalpo 8500 klientu jautājumos, kas skar nekustamā īpašuma pārvaldīšanu un apsaimniekošanu, kā arī nomas un pārdošanas darījumus.

“Lai sadarbība šajā laika posmā būtu raitāka, aicinām  arī mūsu klientus izmantot attālinātās saziņas iespējas,” papildina Griškevičs. Sekmīgi darbojas 24/7 klientu atbalsts - lai iesniegtu nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pieteikumu, aicinām zvanīt uz bezmaksas tālruni 80002000 vai rakstīt ziņu e-pastā uz atbalsts@vni.lv. Dokumentus iespējams iesniegt elektroniski vai izmantojot pasta pakalpojumus. Uzņēmuma jaunumi un aktuālā informācija par pakalpojumu pieejamību pieejama mājas lapā www.vni.lv.

Darbs īpašā piesardzības režīmā, ievērojot noteiktos ierobežojumus, turpinās arī būvniecības stadijā esošajos objektos. Šobrīd risinām ārkārtas situācijas radītās iespējamās izmaiņas materiālu piegādēs, kā arī garākus saskaņojumu termiņus saistībā ar citu dienestu un iestāžu pārkārtošanos darbam ārkārtas režīmā. Aktuālā būvniecības norises situācija VNĪ objektos tiek operatīvi uzraudzīta. “Rēķināmies, ka ārkārtas situācija valstī un pasaulē var radīt izmaiņas arī plānoto projektu termiņos. Pagaidām turpinām darbu un sekojam līdzi situācijai,” pauž Griškevičs. Sapulces ar projektētājiem, partneriem un būvniekiem tiek organizētas attālināti. Savukārt, lai pēc iespējas mazinātu ietekmi uz nodarbinātību un vienlaikus nodrošinātu drošu darba vidi, būvlaukumos tiek veikti darbinieku informējoši pasākumi, ievērotas higiēnas un dezinfekcijas prasības.  

Vienlaikus arī 95% uzņēmuma darbinieku (izņemot tehnisko servisu) veic savus tiešos darba pienākumus attālināti. VNĪ darbinieki ir apmācīti dažādu komunikācijas rīku lietošanā, kas ļauj organizēt sapulces un nodrošināt savā atbildībā esošo procesu virzību attālināti. Darbiniekiem ir nodrošināti portatīvie datori, bezlimita internets un piekļuve informācijas sistēmām “mākonī”.

Uzņēmums šobrīd īsteno 118 infrastruktūras attīstības projektus apmēram 180 miljonu eiro apmērā un strādā pie 25 jaunām projektu idejām. 2020. gadā paredzēts pabeigt 20 projektus, tostarp vairākas nacionālas nozīmes būves. Lielākās no tām - Latvijas Okupācijas muzeja pārbūve un padomju okupācijas upuru piemiņas memoriāla „Vēstures taktīla” izveide Strēlnieku laukumā, kā arī Centralizētās prokuratūras ēkas 10 prokuratūras struktūrvienību vajadzībām Rīgā, Aspazijas bulvārī 7 pārbūve.

VNĪ pērn Korporatīvās atbildības un ilgtspējas institūta „Ilgtspējas indeksa” vērtējumā saņēma augsto zelta godalgu un speciālbalvu par straujāko izaugsmi, kā arī iekļauts VID „Baltā saraksta” zelta līmenī. Uzņēmums dibināts 1996. gadā, tā 100% akcionārs ir Latvijas Republikas Finanšu ministrija.