Piedalīties kopējā VNĪ risku pārvaldības procesa plānošanā, izstrādāšanā un īstenošanā sadarbībā ar citām struktūrvienībām.
Nodrošināt risku identificēšanu un novērtēšanu sadarbībā ar citām struktūrvienībām.
Apkopot informāciju Risku reģistrā un veikt incidentu uzskaiti Incidentu reģistrā.
Sadarbībā ar citām struktūrvienībām veikt incidentu analīzi un izstrādāt priekšlikumus risku mazināšanas pasākumiem.
Organizēt risku vadības komisijas darbu.
Kompetences prasības:
Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, ekonomikā, vadībzinātnē, finansēs vai komerczinībās.
Vismaz divu gadu darba pieredze attiecīgajā profesijā un specialitātē.
Zināšanas risku vadības teorētiskajos un praktiskajos aspektos.
Standarta biroja programmu pārzināšana (Word, Excell, Outlook, PowerPoint, Visio u.c.) pieredzējuša lietotāja līmenī.
Precizitāte un spēju strādāt komandā.
Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Piedāvājam:
Aizraujošu darbu nozares lielākajā uzņēmumā.
Elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti.
Motivējošus labumus (veselības apdrošināšanu, papildus brīvdienas, mācības, u.c.).
Profesionālās attīstības iespējas.
Ērtu un modernu darba vidi un profesionālu, draudzīgu komandu.
Atalgojums: 1800 bruto (pirms nodokļu nomaksas)
Līgums: uz nenoteiktu laiku
Slodze: pilna
Darba vieta: Rīga, Talejas iela 1
Pārbaudes laiks: 3 mēneši
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz interviju!
Informējam, ka personāla atlases procesā Jūsu dati var tikt nodoti VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam.